Followers

Saturday, October 29, 2011

Eei Gediknye

Assalamualaikum

Pagi Sabtu yang terang benderang dengan limpahan cahaya matahari kurniaan ilahi .... membuatkan sikecik ni memejamkan matanye....
silau dengan kilauan nye....getik memang getik.......eeiii geramnye.... ha ha ha bukan lah kilauan matahari tapi kilauan kamera....

Muhammad Aliff Zubaer

Lihat lah dunia ku beraksi........boleh jadi pelakon cilik tak???

2 comments:

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Comelnyaaa... eee geram tengok!

Lizahanum said...

assalammualaikum..
cUTEOVEN,terima kasih atas doa yg dihulurkan.Sekarang nie saya memang tengah menggunakan minyak morhabshi sbg usaha terakhir di samping mengamalkan ayat2 quran....memang seksa kak,sakit seluruh badan nie...tul kata akak,bukan org jauh pun yg kenakan,org yg dekat dan kenal kite...sama2lah kita berdoa agar Allah mengizinkan tuk kite sembuh dari gangguan2 tersebut...bile dah kena satu,jadi senang benda2 halus lain nak ikut tumpang kat badan kite...tu yg buat lagi sakit.....doakan saya yer....