Followers

Friday, December 2, 2011

Aduhhh...Mengapa Ini Terjadi...

Assalamualaikum...

Baru petang tadi beli SOSEJ AYAM RAMLY BURGER dah datang berita yang sungguh tidak disangka-sangka...
Mengapa terjadinya begini....tak tau ke Pak Ramly...benda tu haram....kenapa sanggup buat begitu.....
mengapa sanggup menjual benda haram pada orang Islam....huhuhu.....

Nak beli Brand ape ye lepas ni....

Semasa kite beli BARANGAN RAMLY BURGER di kedai mereka diKG PANDAN bulan lepas, kite ada bertanyakan pada pekerja mereka mengenai kabar2 angin yang mengatakan SYARIKAT RAMLY BURGER telah DIBELI OLEH ORANG CINA....mereka beria ia menafikan...

Tetapi kenapa sekarang lain pulak.....

Kite nak kongsi apa yang baru kite baca di Blog RESEPIRAHSIAKU.COM dari Blog SEDAKA SEJAHTERA...siap dengan bukti buktinya.....

Keluhan dari tuan blog SEDAKA SEJAHTERA.

“BIAR BETUL!!!“ itulah perkataan pertama yang muncul dalam kepala otak aku bila terbaca tentang perkara ini. Syarikat Ramly Burger pun pakai DNA babi gak ker?

Mulanya susah aku nak percaya. Tapi bila lepas teliti surat-surat yang dilampirkan, lidah aku terkelu.

Aduhh…apa nak jadi la dengan dunia ni. Dah takde benda lain ker nak guna, sampai gunababi weyy? Apasal babi ni special sangat yerk? Asyik-asyik babi, babi.babi....

Aku dah lah suka makan hot dog brand Ramly ni…Uweekkk, bile teringat nak termuntah. Nampaknya aku kena buang habis semua stok yang ada kat dalam peti ais tu.

Sila Teliti Surat-surat berikut :




Sekarang, aku nak tuntut pihak Syarikat Ramly Burger untuk beri penjelasan tentang perkara ini. Kalau tak, kami BOIKOT!

No comments: