Followers

Friday, March 16, 2012

Sambungan

Assalamualaikum...

Lama tak bersiaran...bizi sangat2 selain tu diri pula tak berapa sehat... rehat serehatnya...baring...tidur.... sampaikan rasa sakit sangat belakang ni....

Kali ni kite nak sambung balik cerita jiran sebelah....cerita apa yang dialaminya dalam rumah dia...
pernah anak dia nampak bayang hitam seperti orang panjat dinding bilek dapur, macam spiderman...waktu tu jam 8 mlm. tengah tengok tv, masa dia nampak tu dia nak kedapur....kerana takut sangat dia lari kebilek ibunya.

Boleh dikatakan setiap malam jiran ni tak dapat tidur, terlalu bising dengan tapak kaki turun naik tangga ... hanya dia yang dengar, suami dengan anaknya tak dengar tidur lena lagi.... Dia tuduh anak jiran sebelah sana yang buat bising....apa yang kite tau rumah jiran tu baru renovate dengan tangga batu....takkan tangga batu ada bunyi...bukan lagi tangga kayu macam kita orang. Jiran sebelah rumah dia tu Imuda, pelakon pelawak terkenal tu....tak menasabah pulak anak dia buat bising.

Petang hari pula, waktu hampir maghrib, dia terhidu bau najis...terutama dalam bilek dia, hanya dia sorang yang bau....sedangkan dia baru balik kerja tak de orang dirumah....siapa pula yang membuang dalam bilek dia. Bila difikirkan memang tak masuk akal....

Banyak lagi yang berlaku pada diri dia, pernah dia panggil Ustaz terkenal datang rumah pulihkan ...tapi tetap juga berlaku.

Mat Som kata ada hantu raya duk rumah dia (dalam komen yang lalu), tak taulah pulak pasal jiran tu tak cakap pasal hantu...tapi kan Mat Som boleh tak cerita kat blog awak, tentang hantu raya ni. Maksud nya macam mana ciri2 orang yang ada hantu raya atau bela hantu raya... boleh ye....

Walau apa pun sebagai jiran..kite rasa tak selesa...banyak tidak tanduk dia yang amat menyakitkan hati kite sekeluarga...Sejak rumah ni dibena dalam tahun 80an kita tak pernah duk sini..hanya selepas sewakan dengan nurse ampang putri hospital...rumah kite rosak teruk...barulah kite duk sini...dah hampir 8 tahun. Kalau tak kenangkan hubby malas kite nak duk sini....





4 comments:

Abu Luqman said...

saya folow

Cute Oven said...

tq Abu Luqman

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Seo Ninja said...

your article is this very helpful thanks for sharing....................:)

Obat Pembesar Penis
Vimax
Vimax Asli
Vimax Original
Vimax Canada
Viagra
Alat Pembesar Penis
Pembesar Penis
Obat Kuat
Perangsang Wanita