Followers

Tuesday, December 7, 2010

Masjid Al-Aqsa

SALAM MAAL HIJRAH

Masjid Al-Aqsa Didakwa Akan Runtuh. Apa Yang Dinyatakan Semakin Menjadi Kenyataan.


Info yang perlu diambil perhatian oleh UMAT ISLAM seluruh dunia..bukan hanya orang Arab sahaja...
Dikongsi dari blog resepirahsiaku.blogspot.com...tq

GAMBAR menunjukkan lokasi Masjid Al-Aqsa dan Masjid Kubah Emas di Baitulmuqaddis



Jika masjid Al-Aqsa ini runtuh akibat kerja-kerja pengalian oleh pihak Israel dibawah tanah, ini adalah perkara yang sangat menyedihkan bagi seluruh umat Islam di dunia ini.

Dalam Al-Quran mengatakan bahawa salah satu tanda akhir zaman sebelum kedatangan Dajjal, dan menggambarkan akhir zaman, adalah runtuhannya Masjidil Al-Aqsa yang berlaku sebagaimana yang anda baca ini.

Semoga Allah SWT melindungi kita semua dari kejahatan Dajjal dan pengikutnya. Semoga cahaya Islam bersinar terang dari sebelumnya.

Dan bukti kedatangan Dajjal dan akhir zaman adalah kehancuran Masjidil Al-Aqsa....Allah hu akbar! Semuga sempat kita bertaubat kerana kiamat hampir berlaku...

Baca Posting:

Mengapa Yahudi menggali di bawah Masjid Al-Aqsa? Rancangan jahat Yahudi/Zionist Laknatullah!

BAITULMUQADDIS - Ketua Angkatan Pertahanan Daerah Baitumuqaddis, Yoram Lev-Ran memberi amaran bahawa satu bencana akan meruntuhkan Masjid Al-Aqsa, lapor agensi berita Ahlu Bayt Newspada Jumaat lalu.  Menurutnya, masjid itu akan runtuh namun bila ia akan berlaku setakat ini masih belum diketahui. Lev-Ran menyatakan satu pelan kecemasan telah disediakan setiap kali solat diadakan di masjid itu pada bulan Ramadan. Menurutnya, pihaknya dan polis sentiasa berada dalam keada berjaga-jaga bagi menghadapi segala kemungkinan.

Namun, para pemerhati percaya kenyataan Lev-Ran itu merupakan satu ujian bagi mendapatkan reaksi penduduk Arab.

Rancangan untuk memusnahkan masjid itu sudah dilakukan oleh pembuat-pembuat keputusan Israel.
Bagaimanapun, masa yang sesuai sedang dicari untuk melaksanakannnya. Kenyataan runtuhan masjid itu dibuat selepas kerja-kerja penggalian dilakukan di bawah tapak masjid berkenaan oleh pihak berkuasa dan arkeologi Israel. - Agensi

sumber: kosmo

2 comments:

Mama Hanim said...

Salam maal hijrah.. ada gak baca pasal ni semlm..

Cute Oven said...

tq...