Followers

Wednesday, May 19, 2010

JELAJAH BLOG versi 4.0 BEN ASHAARI

JELAJAH BLOG versi 4.0 BEN ASHAARI

1. HEADER BLOG BEN ASHAARI....as below:


2. Nama samaran dan nama blog saya

Maria adalah nama saya.  Nama samaran: Khem atau Kay atau mak long atau... yg ini tak payah la bagi tau sebab hanya utk my hubby call… dan ini adalah blog kepunyaan saya 885cuteoven.blogspot.com baru aja berada di persada siber.

Thanks Mr Ben Ashaari…may Allah Bless you.

3. Tentang blog saya

Baru sahaja dibina pada 3 April 2010 lepas. Selama ini saya selalu menjelajah di alam siber mencari info dan merasai kehidupan rakan rakan blogger dibumi (dibumi la kan tak kan dilangit pulak kan kan...) dimana mereka berada. Keterujaan untuk bersama mereka membuatkan saya menubuhkan blog saya sendiri dan saya ingin mencari sahabat seberapa ramai yang boleh..itu pun dgn kesudian mereka.

Memang banyak yang dapat dipelajari dari menyelusuri alam maya ni. Berbagai perkara dapat diinputkan dalam blog saya untuk menambahkan pengetahuan saya dan untuk anak cucu serta keluarga saya. Disamping itu saya dapat ramai kenalan baru dari serata dunia…alangkah indahnya dunia saya setelah sekian lama bertapa (sebenarnya kesihatan tak mengizinkan...)

Disamping itu saya juga dapat berkongsi resepi masakan dan kuih muih yang menjadi kegemaran saya. Harapan saya agar dapat rakan rakan blogger menerima saya seadanya untuk memeriahkan lagi dunia blogger. Sama samalah kita menjalinkan silaturrahim dan bersatu padu.

4.  Dari mana anda tau mengenai Segmen ini

Saya tahu segmen jelajah blog versi 4.0 Ben Ashaari melalui blog Ben Ashaari sendiri dimana saya menjadi follower… tetapi sebelum itu saya dapat tahu blog beliau dari Cek Mat Gebu.

Sekian. Mr Ben Ashaari…harap tuan tidak keberatan untuk singgah jelajah blog saya yer…terima kasih.

2 comments:

Ibu Sayang said...

Akak selalu singgah sini...

Cute Oven said...

Selalu gak...boleh dikatakan setiap hari singgah la gitu...:)